2013. november 22., péntek

Beszéd, vagy ilyesmi

Sziasztok!

  Szóval, már egy ideje megfogalmazódott bennem ez az ötlet, amit rögtön meg is osztok veletek.
Szeretek írni. Nagyon. De úgy érzem, én nem a bloggerkesére születtem. Fura nekem, hogy olyanok olvassák a novelláim, akiket nem ismerek. Jó-jó, ez idiótán hangzik, hiszen akkor minek ez a blog? De nem is ez a fő gondom, hanem az, hogy aki elolvassa, az nem mond véleményt. Ha már nem ismerem, akkor legalább hagyna pár sort maga után. Ha valaki elolvassa egy művem, attól véleményt várok. Na nyilván nem ilyenekre vágyom, hogy "utálom, hagyd abba, fáj nézni, ahogy fogalmazol, stb.", hanem építő kritikára gondoltam. Hogy mit változtassak, mire figyeljek jobban, ilyenek. Nem gond, ha nem tetszik, de akkor meglehetne indokolni, hogy mi az, ami nem jó. Nem durván, lehet azt kedves hangnemben is mondani. Ilyenre nem volt példa nálam még, de ami azt illeti, nagyon más sem. Eddig összesen nyolc művemre (7 novella + 1 könyvajánló), kemény kettő hozzászólás érkezett. Nem magamnak akarok írogatni, nem azért hoztam létre ezt a blogot. Szóval ez kicsit rosszul esik. Az a pláne, hogy a LYF blogban, amiben társszerző vagyok, ott is közöltem már pár munkámat, és egyszer kaptam megjegyzést, az is lehúzó volt. Nekem az is elég lenne, hogy annyit ír az olvasó, hogy "tetszik". Legalább tudom, hogy van olyan, akinek már megérte közzétennem az irományom.
Igen, most jönne az a hegyi beszéd, hogy mit is várok, amikor összesen kettő rendszeres olvasóm van? Jogos kérdés. Hiába kértem a cseréket, kommenteltem másoknak, ennyire futotta. Ez az egyik ok (szerintem), a másik pedig az, hogy a novellás oldalak ritkák. Vagyis inkább úgy mondanám, hogy sokkal, de sokkal kevesebb van, mint fanfiction. Az oldalak 90%-a az. Ennek kb. 65%-a a One Direction-ről, 20%-a Justin Bieberről, és 5% valamely másik sztárról szól. Lehet az utóbbival még sokat is mondtam, mert egy Ed Sheeran-oson, és egy Austin Mahone-oson kívül mással még nem találkoztam. Bevallom, én magam is szeretem a One Direction-t, és igen, van pár sztori, amit olvasok, de konkrétan alig találni egy rendes történetet! Amiben nincsen benne egy sztár sem, és teljes egészében az író kis agyából pattant ki. Pedig szívesen olvasnék több ilyet. És sajnos manapság az emberek inkább olvassák az elcsépelt, hatvan plusz húsz fejezetes blogokat, mert épp kedvenc sztáruk szerepel benne. Arra viszont lusták, hogy egy nyúlfarknyi novellát elolvassanak. Nem akarom az összes fanficet bírálni, ugyanis vannak benne jók is, amik annyira ki vannak dolgozva, hogy konkrétan egy idő után már azt is elfelejted, hogy a főszereplők valóban élnek, nem csak kitaláció az egész. De a legtöbb sajnos nem ilyen.
  Amire ki akarok lyukadni az az, hogy ezt a blogot lehet, hogy meg fogom szüntetni. Nem látom értelmét annak, hogy magamnak tegyek ki novellákat. Ennyi erővel a fiók mélyére is dobhatnám őket. Legalább nem lenne csalódás minden egyes nap, amikor feljövök megnézni, történt-e valami. Mindig drukkolok, hogy esetleg ma, valaki leírja a véleményét. Hát eddig nem igazán jött össze.
Azt is csinálhatnám, hogy vezetek egy konkrét történetet itt, és közben néha bele csempészek a bejegyzések közé 1-1 novellát. A probléma itt csak az, hogy olyan sztori ötletem, amit folyamatosan tudnék írni úgy, hogy hetente kétszer kb. új részt kellene hoznom, olyanom nincs. Írok egy hosszabb történetet jelenleg, de az tényleg nagyon hosszú lenne egy blogba. Meg azt nem is akarom részletenként közölni. Van több ötletem is, de azok nem kiforrottak, illetve nem lenne időm egyszerre kettőt is írni. Valamelyik előbb-utóbb el lenne hanyagolva, valószínűleg a nem publikált, ami pedig annyira hozzám nőtt, hogy képtelen lennék csak úgy eldobni. Akkor inkább nem kezdek bele másikba.
  Ez után, a kisebb monológ után, még annyit szeretnék megjegyezni, hogy a Let Your Fantasy-ban továbbra is jelen leszek, és igyekszem a munkámat szépen csinálni, de ez az oldal elképzelhető, sőt nagy valószínűséggel a megszűnés tudatával vetekszik.
Akik esetleg olvastak engem, azoknak köszönöm, és remélem okoztam szép pillanatokat.

xx Cassy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése